Rozkład dnia

 

SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA.

ROK SZKOLNY 2010/2011


DZIECI 4 -  5 - 6 LETNIE

 

 

KROK PO KROKU ZDOBYWAMY

 CECHY OPTYMISTYCZNEGO WYCHOWANKA

  

 

630 – 800         – schodzenie się dzieci - „Uczucia na dzień dobry” - określanie nastroju przez dzieci
800 – 830        – śniadanie
830 – 900      – czynności samoobsługowe, zabawy kształtujące cechy optymistycznego wychowanka.
900 – 1030   – zajęcia organizowane w grupach
1030 – 1130 – zajęcia na powietrzu, spacery, wycieczki
1130 – 1210 – obiad
1215 – 1400 – gry i zabawy dzieci, praca indywidualna lub w zespołach, praca z dzieckiem zdolnym i praca korekcyjno - kompensacyjna zgodnie z potrzebami rozwojowymi i zainteresowaniami dzieci, wyrażanie aktywności dzieci w kącikach tematycznych zgodnie z teorią inteligencji wielorakich wg. Howarda Gardnera , popołudnie z książką
1400 – 1430 – podwieczorek
1430 – 1630 – zabawy podejmowane przez dzieci, rozchodzenie się dzieci

 

 

 

ZAJĘCIA DODATKOWE

PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK

 1. INFORMATYKA

2. JĘZYK ANGIELSKI

3. RELIGIA

 1. ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE.

2. RYTMIKA.

3.INFORMATYKA

1. RELIGIA.

2. JĘZYK ANGIELSKI.

 1. ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE 2. TAŃCE.

1. RYTMIKA.

2. TAŃCE.

3. ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE.


 

DZIECI 3 -  LETNIE

 

630 – 800         – schodzenie się dzieci - „Uczucia na dzień dobry” - określanie nastroju przez dzieci
800 – 830        – śniadanie
830 – 900      
czynności samoobsługowe, zabawy kształtujące cechy optymistycznego wychowanka.
900 – 1030   – zajęcia organizowane w grupach
1030 – 1130 – zajęcia na powietrzu, spacery, wycieczki
1130 – 1210 – obiad
1215 – 1400 – leżakowanie

1400 – 1430 – podwieczorek
1430 – 1630 – zabawy podejmowane przez dzieci,
wyrażanie aktywności dzieci w kącikach tematycznych zgodnie z teorią inteligencji wielorakich wg. Howarda Gardnera ,  rozchodzenie się dzieci

 

 

ZAJĘCIA DODATKOWE

PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTE

 1. JĘZYK ANGIELSKI.

1. ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE.

2. RYTMIKA.

1. JĘZYK ANGIELSKI.

1. ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE.

2. TAŃCE.

 

1. RYTMIKA.

2. TAŃCE.

3. ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE.